Project Description

Glamping w Polsce

Wprowadzenie nowej marki na rynek

Nasze zadania:

Na prośbę naszego klienta podjęliśmy się stworzenia nowej marki turystycznej, której zadaniem jest promocja formy turystyki wypoczynkowej jaką jest Glamping. Na dzień dzisiejszy nie jest to bardzo rozpowszechniona w Polsce forma spędzania wolnego czasu i wypoczynku, dlatego też zaprojektowanie specjalnej informacyjnej strony internetowej okazało się dobrym pomysłem. Dzięki temu stworzyliśmy przestrzeń dla odbioru oferty glampingowej naszego zaprzyjaźnionego kompleksu turystycznego.

Do naszych zadań należało stworzenie całkowicie nowego logotypu i koncepcji serwisu internetowego, wykonie fotografii produktowych oraz utworzenie i wypromowanie na Facebook’u fanpage’a nowej marki oraz grupy, co pozwolić miałoby na stworzenie odpowiedniej docelowej grupy odbiorców.

Marka jaką jest “Glamping w Polsce” już funkcjonuje w przestrzeni internetowej – podobnie jak wszystkie serwisy z nią związane.